niedziela, 1 października 2017

359. Coffe break:)

Witajcie październikowo:)

Pijąc poranną niedzielną kawkę, spieszę się Wam pochwalić, że znów zaczęłam coś nowego:) 

Kiedyś już Wam o tym pisałam, ale był to inny projekt, który nie doczekał się jeszcze swojej pierwszej odsłony na blogu:) Ale wszystko z czasem:)

Wczoraj potrzebowałam czegoś natychmiastowego na poprawę samopoczucia:) I tak skacząc po folderach znalazłam go:) Sampler kawowy:)


Spodobał mi się od pierwszego spojrzenia:) A zobaczyłam go jakoś na początku swojej przygody      z blogowaniem:) I wreszcie przyszedł na niego czas:)

Już wczoraj wydrukowałam wzór, naszykowałam materiały:) I gdyby nie było już ok. północy, to pewnie bym zaczęła wyszywać:)

Ktoś powie, że zwariowałam:) Zapisałam się dopiero co na sal Cookie time u Iskierki:) No cóż, szurnięte tak mają:)

A gdyby znalazły się jeszcze jakieś pozytywnie szurnięte dusze jak ja, to zapraszam do wspólnego haftowania:)

Wiem, że już kiedyś był sal z tym samplerkiem i z tym herbacianym, ale już jakiś czas temu:)

Jeśli znajdzie się kilka osób chętnych do wspólnego wyszywania, to może pokuszę się na sal?


20 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Wzór idealny dla zakręconej hafciarki i kawoszki :D

    Mam ten wzór wyszyty w ramach zabawy RR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzorek:) Bardzo mi się podoba....muszę pomyśleć czy wyrobię się z czasem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe... w naszym blogowym świecie takich szurniętych to co rusz ;) Piękny będzie haft, z niecierpliwością czekam na postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to Wiedźma jesteś. Ten wzór to mój tegoroczny plan. Kanwa muliny i wzór gotowe tylko czasu jakoś nigdy nie było. Teraz to już nie będę miała wyjścia i w końcu za niego się zabiorę. Więc nawet jakby nikt nie chciał to bedziesz miała towarzystwo we mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś miałam ochotę na ten haft.Jak będzie więcej chętnych to się przyłączę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha ja tez jestem szurnięta-bo zapisałam się u Iskierki a znów i Ty Sylwuś kusisz bo wzorek powiem szczerze że już dawno za mną chodzi-nawet miałam już wydrukowany ale po przeprowadzce nie wiem gdzie mam. Musze przemyśleć czy dam radę i sprawdzić czy mam potrzebne mulinki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wyhaftowany ten wzorek w ramach zabawy RR. Czy ktos jeszcze pamieta taka zabawe!? Mam w kompie wzor z herbatkami tylko energii brak na jego rozpoczecie! Pozdr. I zycze milego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny haft, lubię kawę, ale... trochę nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. W sam raz do kompletu kawa i ciastko :) Samplery zapowiadają się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzieś ten wzorek mam zapisany, ale bardziej mnie interesował herbaciany samplerek. Będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzór. U mnie już wisi na ścianie razem a herbatkami. Fajnie się go haftuje więc myślę, że szybko ci pójdzie.
    Odnośnie kilku zabaw SAL-owych na raz, to z tego co pamiętam jakieś 4 lata temu miałam ich naraz zaczętych bodajże 7. I wszystkie udało mi się ukończyć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wzorek! Ja bym się chyba skusiła na wspólne haftowanie!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.