wtorek, 3 maja 2016

223. Podziękowanie dla wychowawczyni:)

Prawie na ostatnią chwilę siostra - tegoroczna maturzystka- poprosiła mnie o zrobienie małej pamiątki dla wychowawczyni.

Szybko przepatrzyłam swoje zbiory i wybrałam delikatny różany bukiecik z czasopisma Hafty Polskie nr 9/2010. Hafcik w oryginale przeznaczony na kartkę, ja oprawiłam w delikatną złotą ramkę.

No ale po kolei:) Oto sam hafcik jeszcze wersja robocza:)





A tu już opatrzony napisem i w ramce:)


Zdjęcia takie sobie, nie mogłam znaleźć odpowiedniego miejsca.

A tu zapakowane przez siostrę według moich instrukcji:)


No to dla wszystkich maturzystów- POŁAMANIA DŁUGOPISÓW:)



19 komentarzy:

  1. wychowawczyni będzie miała piękna pamiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia,śliczna będzie pamiątka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały pomysł :) obdarowana na pewno się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna pamiatka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne róże, to będzie wyjątkowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała pamiątka, wygląda bardzo elegancko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak pomoc siostrzana, wspaniała pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny obrazek.. takie pamiątki są najbardziej lubiane przez nauczycieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna pamiątka, na pewno zostanie doceniona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylwuś Piękna praca, wychowawczyni będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna pamiątka :) Super oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak..matura..kiedy to było?:P Pamiątka wyszła Ci ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.