sobota, 12 grudnia 2015

182. Bałwankowo z Igiełką odsłona dziewiąta- czyli ostatnia:)

Nadszedł koniec naszej bałwankowej przygody:)

Dziś przedstawiam Wam ostatniego salowego bałwanka projektu Igiełki.

Oto mój maluch, tym razem w złocie, czego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciu.:)


Użyłam białego papieru wizytowego z pociągnięciami jakby złotej farby, złoty karbowany papier brokatowy oraz delikatnie kremowa aida ze złotą metalizowaną nitką:)

Całość prezentuje się wystarczająco bogato, zrezygnowałam zatem z dodatkowych ozdobników. 

A oto moja bałwankowa dziewiątka:)



Zapraszam do oglądania bałwanków dziewczyn, biorących udział w salu:) Jak zwykle według kolejności linkowania:)



2. Ula


3. Asia


4. Tami 


5. Mlenka


6. Iwa


7. Ania


8. Judyta


Zapraszam Was też na bloga Kasi, gdzie pojawiła się kolejna zabawa:) Kto zna Kasię już zapewne wie, jaka jest pomysłowa:) 

Tym razem całoroczna zabawa w formie hafciarskiego kalendarza, który zaprojektowała Igiełka:)


Prawda, że piękny? Jeśli jesteście chętne, wystarczy, że u Kasi na blogu wyrazicie chęć udziału. A jako, że ilość miejsc jest ograniczona Kasia, ja i Iwa wybierzemy skład salowej grupy:)

Na koniec dziękuję pięknie Monice- Igiełce za możliwość testowania bałwanków oraz mojej kochanej Kasi za wspaniały pomysł. Dzięki dziewczyny- współpraca z wami to czysta przyjemność:)

A salowiczki zapraszam do linkowania bałwanków. Czas jak zwykle do niedzieli do północy:) A w poniedziałek zapraszam Was na post podsumowujący zabawę bałwankową. Wylosuję jedną z dziewczyn biorących udział w salu, która dostanie niespodziankę:):):)








22 komentarze:

  1. Pięknie prezentują się Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ale w porównaniu do Twoich bombek Ulu wypadają cienko:)

      Usuń
  2. Bardzo fajna ta drużyna bałwanków.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną masz kolekcję bałwanków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentują się wszystkie bałwanki, ale chyba najbardziej podoba mi się właśnie ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniu:) Mi też najbardziej podoba się ten:)

      Usuń
  5. Przez te bałwanki bardzo zimowo się u Ciebie zrobiło. Ja za to przed chwilą czytałam prognozę na święta i takiego bałwanka nie będzie z czego ulepić bo temp będzie w okolicach 10*C...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie bomba:) Nie lubię śniegu:)

      Usuń
    2. Ja też nie lubię śniegu i wolę kwitnące obecnie stokrotki niż miałby być śnieg...

      Usuń
  6. Same cudne bałwanki:) Szkoda, że za oknem brak śniegu, by można było ulepić takiego bałwanka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka też nie może doczekać się bałwana za oknem:)

      Usuń
  7. Ale super kolekcja bałwanków!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszły Ci te karteczki bałwankowe, bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że to już ostatni. Wszystkie wyglądają rewelacyjnie. Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś się tych bałwanków, ale super wyglądają, każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomijając, że bałwanki super, to jeszcze świetne pomysły miałyście na ich wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.