wtorek, 24 listopada 2015

173. Domek dla igiełek:)

Jakiś czas temu zamarzył mi się organizer na igły:)

Swoim marzeniem podzieliłam się z Wami i pewna dobra osóbka zaproponowała, że zrobi go dla mnie:)

Dziś dostałam przesyłkę i jestem zachwycona:)

Wspaniały organizer wykonała dla mnie Katarzyna:)

Oto co dostałam:)


Śliczny organizer z pierwszą literą mojego imienia:)
Obszyty uroczą koronką:)


I moje igiełki już mają gdzie mieszkać:)


Kasiu, serdecznie dziękuję. Jestem zachwycona organizerem:) A teraz Ty moja droga spodziewaj się paczuszki z obiecanym zestawem do haftu "Zakochani":)

Uwaga dla salowiczk bałwankowych!

Na wniosek kilku z Was Ania Maksymiuk nadal bawi się z nami:)

18 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Ci się spodobał :) To mój pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa i zapomniałabym - dzięki za przyjęcie mojego wstawiennictwa co do udziału Ani w zabawie z bałwankami

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nie mój, ale sam pomysł i wykonanie jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny organizer to podstawa, sama się o tym przekonałam, gdy po domu walały się igły bo przez przypadek powypadały z kartonika. Teraz wszystkie igiełki będziesz miała w bezpiecznym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz bardzo dziękuję za przywrócenie mnie do zabawy. Aby kolejny raz nie nawalić od razu wzięłam się do pracy i na blogu można już oglądać kolejnego bałwanka. :) Super igielnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sie sama zastanawiam nad takim dla siebie, bo igiel mam, ale sa wszedzie, a jak przychodzi, co do czego to wyszywam jedna skrzywiona :P

    Fajnie wyszedl ten igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że Ania będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, chyba muszę podpatrzeć, bo organizer pierwsza klasa, a moje igiełki snują się samotnie po koszyku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowy organizer.:) I spersonalizowany! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysl. Ja sobie taki organizer zrobilam w pudelku (po lodach ;p).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny..ale nie musiałaś podpisywać, żeby wiadomo było od kogo..od razu mi się z Kasią skojarzył:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.