poniedziałek, 23 listopada 2015

172. Nie taki straszny ten pech :)

Czekałam, czekałam i się doczekałam:)

A na co? Na dwutysięczny komentarz:)

I wreszcie pojawiła się podminowana Ania, która nie zdążyła zalinkować bałwanka.

A napisała, sami zobaczcie:)


Aniu, uprzejmie informuję, że nie ma tego złego:)  Za jubileuszowy komentarz dostaniesz drobny upominek:)

Czekam na Twój adres na silus8989@interia.pl.
Gratuluję:)

A wszystkim komentatorom dziękuję za liczne komentarze:)

Dobrego tygodnia:)




7 komentarzy:

  1. Ech, głupi to ma zawsze szczęście. Ale ładnie się wstrzeliłam. :) Dziękuję. Dobra wiadomość na początek tygodnia. Mam nadzieję, że ten będzie tylko obfitował w pozytywne wieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe czyli nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, szkoda, że Ania nie zdążyła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) Sylwia a może ponegocjujemy udział Ani w dalszej zabawie, szczególnie, że bałwana opublikowała w terminie w przeciwieństwie do osób, które odpadły wcześniej bo w ogóle nie zrobiły...

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć nie biorę udziału w zabawie, to też bym się skłaniała ku komentarzowi Kasi :).

    A Ani gratuluję szczęścia z komentarzem :).

    OdpowiedzUsuń
  6. To może faktycznie uznać tego bałwanka w prezencie za komentarz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jednak nie pech a szczęście:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.