czwartek, 21 maja 2015

106. Kawa czy herbata?

I stało się tak, że po raz kolejny testowałam wzorki od Igiełki

Tym razem były to 3 wzorki o tematyce kawowo- herbacianej:)  Gdy je tylko zobaczyłam, długo się nie zastanawiałam czy spróbować, ponieważ od dawna chciałam wyszyć coś dla siebie w takiej tematyce. 

I tak oto powstawały kolejno hafcik z maleńkimi ziarnami kawy i listkami herbaty:


Hafcik z podwójnymi ziarnami oraz listkami otoczony półkrzyżykami:


Oraz ostatni, z dużym ziarnem kawy i liściem herbaty  otoczony falą krzyżyków:)



W pierwszej chwili chciałam przeznaczyć hafciki na podkładki pod kubki. Niestety, okazały  się odrobinę za duże. 
Wpadłam zatem na pomysł zawieszek do kuchni. Każdy hafcik jest zatem usztywniony tekturką oraz podklejony filcem. 

Zawieszki przyklejone taśmą dwustronną zdobią naszą kuchnię:) I są tym samym pierwszym hafciarskim elementem w tej części domu:)

 

I jeszcze zdjęcie wszystkich trzech razem, w zbliżeniu:)


Moniko, dziękuję pięknie za współpracę:)








10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądają na miejscu przeznaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również w pierwszej chwili pomyślałam o podkładkach, ale Twój pomysł, też jest świetny :) Poranna kawka czy herbatka w dobrym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce do prezentacji :)
    Pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie Ci to wyszło :) Delikatne, nie przesadzone, tworzą razem fajną ozdobę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ozdoba :) Jak zobaczyłam te hafciki, od razu pomyślałam o podkładkach pod kubki, ale Twój pomysł bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Uwielbiam kawowe hafciki. Świetne miejsce na nie znalazłaś.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.