czwartek, 23 kwietnia 2015

99. Kto lubi zakupy?

Pytanie oczywiście retoryczne:) Która z nas nie lubi zakupów:) Tym bardziej przydasiowych:)

Ostatnimi czasy w moje ręce troszkę ich wpadło:)

Małe zamówionko w Coricamo, bo była promocja a pudełko potrzebne na już:) Swoja drogą nawijarka jest rewelacyjna:)



Gazetka:)


Papiery faliste i dziurkacze, chyba większość Was wie z jakiego sklepu:) Jeszcze nie miałam okazji ich wykorzystać, ale to już niebawem się zmieni:)






Kilka dodatków kartkowych:)



No i wisienka na torcie:) Mulinki zdobyte okazjonalnie na fb grupie oraz urodzinowe:)


Jak widzicie czeka mnie dużo nawijania:)




13 komentarzy:

  1. Piękny zapas mulinki. Zazdroszczę. Również mam dziurkacze z tego sklepu (nie róbmy reklamy) :) i jestem zadowolona. Szkoda, że jeszcze nie mają brzegowych w jakiejś atrakcyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To się obłowiłaś. Tyle wspaniałości, nic tylko brać się do roboty. Wszystko bardzo przydatne.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy wyglądają na bardzo udane. U mnie też dużo motków czeka na nawijanie. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie kto nie lubi zakupów? Albo oglądania takich skarbów? Aż sama jestem ciekawa, jak je wykorzystasz, bo, że się nie zmarnują to jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Uwielbiam takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupki chyba lubi każda z nas.Fajne zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę nawijarki :( Ręcznie zawijam muliny szybciej i staranniej. Nawijarka to dla mnie wyrzucone pieniądze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nawijarka to strzał w dziesiątkę. Mulinki nawinięte szybko i równo:)

      Usuń
  8. Świetne zakupy :) To co hafciarki kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy..a kto lubi?JA!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. kto nie lubi zakupów? a nawijarki nie mam i jakoś nie czuję potrzeby

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.