czwartek, 18 grudnia 2014

47. Moje plany hafciarskie na 2015 rok:)

Pora na mój przyszłoroczny plan:) Może dzięki niemu będę bardziej systematyczna:)

1. Po pierwsze zaczęty hafcik, który póki co leży sobie grzecznie i czeka, aż sobie o nim przypomnę:) Czyli kobieta niosąca pranie. Oryginał wygląda tak, przepraszam, że niewyraźnie :)




A moje dotychczasowe wypocinki tak:)



2. Pan Jezus w cierniowej koronie dla siostry. Postawiłam kilka krzyżyków w przerwie między kolejnymi haftami. Teraz czeka na lepsze czasy:)


Źródło Coricamo.pl

3. Pan Jezus z otwartym sercem dla mamy. Wzór przerobiłam sama. Jest już wydrukowany, mulinka została zakupiona i czeka w kolejce:) To chyba będzie moja największa praca.



4. Dwie pamiątki komunijne dla chrześniaków męża. Beżowa kanwa już zakupiona, mulinki także:)

Źródło Coricamo.pl

5. Pamiątka ślubna, która musi powstać do maja:) Jeszcze nie wybrałam wzoru.

6. Sal wiosenno- letni. Od razu gdy go zobaczyłam u Renaty zapisałam się bez wahania. To było pierwszy sal na jaki się zapisałam:)


Jestem na etapie dwóch obrazków:) Wszystko póki co idzie zgodnie z planem:)


7. Sal cytrusowo- warzywny organizowany przez Iskierkę:)


Zaczynamy pierwszego stycznia:) Co miesiąc wyszywamy jedno warzywko i jeden owoc:) 

8. Wczoraj zapisałam się na trzeci sal. Tym razem sal kalendarzowy z  kwiatami u Kasi. Moja droga, czy czasem na drugie imię nie masz Kusicielka:) No ale jak tu się nie skusić, jak takie piękne kwiatuszki się szykują:)

Zaczynamy 1 stycznia:) Kasia co miesiąc po opublikowaniu na blogu hafciku, będzie dosyłać kolejny wzorek:) Jak nie wyszyjesz, to nie dostaniesz następnego, o!


Od dawna marzył mi się do wyszycia motyw kwiatowy, ale jak wiadomo, zawsze coś...

9. No i zapisałam się jeszcze na zabawę wyzwaniową u Hanulki.


Będzie się działo, a co? Możecie przeczytać na pasku bocznym jest banerek:)

Oprócz tej listy pozostaje do wyszycia pamiątka ślubna aktualnie zaczęta. Może skończę przed końcem roku:) No i szykuje się chyba jeszcze jakiś portrecik:) No i metryczka byłabym zapomniała:)

Poza tym planuję karteczki i zakładki, czyli małe projekty w przerwach miedzy dużymi hafcikami:)

Aha i jeszcze ogłoszonko:) Jeśli przyjdzie mi ochota zapisać się jeszcze na jakiś sal, to błagam sprowadźcie mnie na ziemię:)


13 komentarzy:

  1. Ambitne plany masz. Moje zdecydowanie skromniejsze.
    A co do zabaw i SAL-ów to chyba nawzajem będziemy się sprowadzać na ziemię ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja swoje plany zweryfikowałam i przede wszystkim wyrzuciłam z nich wszystkie SAL-e. W 2015 roku mam zamiar wyszywać to, co podoba się mi, a nie innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, gdyby mi sie obrazki salowe nie podobały, to bym ich nie wyszywała:)

      Usuń
  3. Ale masz plany, WIELKIE PLANY. Sylwio, już teraz sprowadzam Cię na ziemię, dziewczyno, zahaftujesz się i nie damy rady Cie rozplatać :) Ale będę z niecierpliwością oczekiwała Twoich kolejnych prac.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany ambitne ale wiem że dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się obrazek z kobietą niosącą pranie, bardzo bardzo i mam nadzieję, że zostanie skończony bo chcę popodziwiać :) inne rozpoczęte prace też bardzo fajne ale ten akurat dla mnie naj naj.
    Ja też zapisałam się na sal cytrusowo warzywny i będziemy razem zmagać się z tym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plany ambitne, trzymam kciuki za ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Plany masz ambitne - będę zaglądać jak Ci idzie z ich realizacją :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. no no planów hoho, pracowity rok Cię czeka, fajnie będzie co podziwiać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ambitne plany. Ciekawe ile uda się zrealizować.
    Życzę spokojnych i rodzinnych Świąt. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.