sobota, 29 listopada 2014

39. Zakładki:)

Witajcie:)
Dawno nie było wpisu, oczywiście dawno jak na mnie:)

Pominęłam nawet środę z Maknetą:( Ale wszystko nadrobię za tydzień:)

Byłam troszkę z małą u dziadków i mała dezorganizacja na blogu zapanowała:)

Ale wracam już do Was z nowym:)

Jakiś czas temu powtały 3 nowe zakładeczki, dla pewnej bardzo miłej osoby:)

Oto one:)


Alina i symbol Triady

Angelika i logo pewnego zespołu:)

Dla mamy od córki

Zakładki sie spodobały, a to dla mnie największa radość:)

A widzicie moje nowe logo na zdjęciach:) To właśnie zasługa tej miłej osóbki:)

Dlatego tez informuję, że od dzis zdjęcia dodawane nie będą opisane tak jak do tej pory "Ruda mama i jej pasje". Będą zastąpione takim oto znakiem wodnym:) Czyli moim nowym, pięknym, wspaniałym logo:)

Kinga pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz dziękuję:)

6 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za cudowne zakładki! Dziękuję za miłą współpracę!:* Polecam te wszystkie cuda- wykonanie solidne, szybki i łatwy kontakt. Oby więcej takich wspaniałych ludzi!:*
    Buziaki- Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne i kolorowe te zakładeczki :*

    Dziękuję za udział w candy i życze powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki z logiem ulubionego zespołu to super pomysł na prezent dla nastolatki :)
    A Twoje logo jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.